KURZ 1 - Najděte toho pravého do týmu

Nastavte si skutečně funkční proces výběru nového člověka do týmu a ušetřete tak minimálně 30 tisíc.

Potřebujete do firmy nebo podnikání najít skutečně schopného člověka, ale pořád ne a ne trefit na toho správného? 

Hodiny se probíráte životopisy, píšete zamítavé odpovědi, potkáváte se s nekompetentními kandidáty a co hůř, věnujete čas, energii a finance zkušební době, kterou stejně ne každý překročí?

Skončete s tím! 

NEMUSÍTE SE SMÍŘIT S NEFUNKČNÍ SPOLUPRACÍ

Ušetřete přes 10 hodin věnovaných komunikaci s nerelevantními kandidáty a minimálně 30 tisíc investovaných do nekompetentního zaměstnance.

Mám na to totiž řešení - lety praxe vyladěný proces výběru toho pravého zaměstnance.

Naučím vás:

  • jak si sestavit profil člověka, kterého potřebujete,
  • co napsat do inzerátu, abyste hned na začátku odfiltrovali nevhodné kandidáty,
  • na co se ptát na pohovoru, abyste skutečně vědomě a řízeně vybrali člověka, který je pro vaši firmu ten pravý,
  • jak nastavit zkušební dobu, ale byla opravdu zkušební a pomohla vám odhalit klíčové vlastnosti a dovednosti nového člověka.
Prostě - uvolníte si ruce i hlavu na důležitější věci.

Celý postup, který vám předám, mám ověřený více než 10 lety vlastní praxe a praxí mých klientů, kterým jsem proces výběru pomáhala ve firmě nastavit.

A řeknu vám, že za svou praxi jsem nemusela vyhodit jediného člověka, který tímto výběrovým procesem prošel.

Co v kurzu získáte?

  • On-line přístup do uzavřené Facebook skupiny na 6 měsíců.
  • 14 + video lekcí.
  • Pracovní listy.
  • Komunikaci v průběhu kurzu. 
  • Možnost klást dotazy, na které budu odpovídat, případně dotáčet další videa.

Kolik vás to bude stát?

Cena kurzu je 1.200 Kč. 

Co o spolupráci se mnou říkají mí klienti?

Naučila jsem se rychle poznat nefunkční kandidáty. Postup můžu kdykoli zopakovat i pro jiné pozice.

"Jsem ve fázi, kdy docela nestíhám. A můžu buďto zredukovat množství práce, nebo najmout lidi. Jenže když najmete špatného člověka a snažíte se ho zaučovat, stačí, abyste mu každý měsíc platili jen 5 tisíc. A když po půl roce zjistíte, že je nefunkční, stojí vás to 30 tisíc. Renata mi proto dala dovednost, kterou jsem neměla. Hledala jsem někoho, kdo pro mě bude psát články. A potřebovala jsem zjednodušit výběrový proces. Tak abych do toho nevkládala čas a energii, které nemám. Konzultace mi pomohly navrhnout výběrové řízení v několika krocích a rychle poznat nefunkční kandidáty. Byla jsem překvapená, jak jednoduché díky tomu bylo z 15 lidí vybrat 4, co postoupili dále. Hodně používám Google dokumenty a potřebuju, aby s nimi moji spolupracovníci uměli. Bez Renaty by mě ale nenapadlo dát to do výběrového řízení. Zjistila jsem tak, že mi 50 % lidí v Google dokumentech nezvládne poslat práci. Renata navíc vymyslela způsob, jak poznat, jestli se daný člověk hodí pro to, aby psal pro Maminkatelky.

Na konzultacích u Renaty je fantastické, jak vám věci zjednoduší. Našla jsem díky nim ideálního člověka na spolupráci a hlavně mám v rukou postup, který můžu kdykoliv v budoucnu využít znovu při hledání jiných lidí na jiné pozice.

Jako podnikatelka tím šetřím svoje mentální zdraví. Když vyberete nesprávného člověka, může vám to přinést spoustu bezesných nocí a zkazit pověst. Ztratíte tím obrovské množství klientů a jen těžko se to napravuje. Já navíc ráda dělám věci tak, že se dají opakovat. A to se mi s Renatou povedlo."

Dominika Špačková, podnikatelská poradkyně www.maminkatelky.cz

Na výběrovém řízení ten strávíme výrazně méně času a hlavně dokážeme dobře vybrat.

“Pořád jsme nemohli najít tu správnou administrativní výpomoc. Vždycky měla nějaké zásadní nedostatky, ať už to byla nespolehlivost, nepečlivost, nesamostatnost, příliš vysoké ambice apod. Bohužel jsme na to většinou přišli až když nastoupila. A pak jsme museli vypsat nové výběrové řízení. Těch hodin, co jsme strávili výběrem životopisů a pohovory, abychom nakonec vybrali někoho, s kým jsme se stejně po měsíci zaučování loučili. O tom, kolik nás to stálo peněz, ani nemluvím. Byli jsme už zoufalí a ztráceli naději, že někdo schopný mezi mladými lidmi ještě vůbec existuje. Naštěstí jsme narazili na Renatu a její proces výběru, který nám nejvíc pomohl v tom, abychom si ujasnili, koho přesně do firmy potřebujeme. Jaký má ten člověk být a co má umět. A hlavně nám Renata poradila, jak si to ověřit co nejrychleji. V dalším výběrovém kole, když jsme postupovali podle Renaty doporučení, nám sice přišlo méně odpovědí, ale za to více odpovídaly našim požadavkům. Na pohovor jsme pak zvali už jen ty, kteří za to opravdu stáli a díky dobře mířeným dotazům, co nám poradila Renata, se nám na první dobrou podařilo najít slečnu, se kterou jsme už několik měsíců velmi spokojeni."

Monika Bryknarová, vedoucí pobočky www.beareka.cz

Získala jsem ucelený proces výběru, který můžu kdykoli znovu použít i při dalších příležitostech.

"Spolupráce s Renatou mi pomohla zorientovat se v postupu inzerce hledání zaměstnanců na různé pozice ve firmě. Společně jsme uspořádaly celý proces od vyhledávání zaměstnanců přes jejich výběr, filtraci těch nevyhovujících, vedení pohovoru samotného, včetně praktické části, až po odmítnutí nevyhovujících kandidátů. Díky konzultacím jsem si dokázala uvědomit, co na jakou pozici konkrétně požaduji. Po třech konzultacích jsem získala přesný, praktický a ihned použitelný návod sestavený pro konkrétní pozici, se kterým ale mohu zároveň samostatně pracovat i v dalších obdobných situacích. Renata je vždy perfektně připravená, přesná, klidná v projevu - profesionálka."

MUDr. Kateřina Studénková www.vasezubarna.cz



Ing. Renata Novotná, Šimáčkova 1450/9, 170 00 Praha 7, IČO: 05963915

 .