Tomáš Kettner (Stavby Jožák, www.stavbyjozak.cz)

Na spolupráci s Renatou nám nejvíce vyhovovala flexibilita, pohotovost, to že naslouchala a okamžitě reagovala na naše lehká provozní trápení. Vyhovovalo nám, že Renata byla kdykoliv k dispozici a pomohla nám s věcmi, které nás trápily, ale i těmi, o kterých jsme ani netušili, že s nimi pomoct potřebujeme. Přínos této spolupráce byl pro nás velký. Ať už to bylo to, že jsme se v tom strašném běhu dokázali zastavit a díky Renatě jsme se zamysleli a začali věci řešit. Ukázala nám cestu "jak". Pomohla nám najít systém v práci, správné nástroje a dokázala poukázat na tu část našich pracovních postupů, které bychom mohli a dokázali vlastní silou zlepšit.

Mgr. Jaroslava Sedláková, Ph.D. (předsedkyně správní rady, www.otevrenaokna.cz)

Připomínky a rady paní Renaty nás posunuly o další krok k procesně řízené organizaci. Hledáme informační systém pro agendu naší středně velké neziskovky působící v sociálních službách a ty standardní IS nám nevyhovují. Vytváříme sofistkované procesní modely, studujeme odbornou literaturu. Renáta nás svými praktickými radami vrátila zpět na zem, její pojetí managementu je pochopitelné, využitelné a nezamlžené přemírou odborných výrazů. Děkujeme za spolupráci!

 Monika Bryknarová (BEAREKA, s.r.o)

Renata naší firmě pomohla nastavit procesy pro správu nového e-shopu - přípravu objednávek a rozvozu zboží. Nastavila nám také procesy v oblasti administrativy a interních činností, které nám skvěle fungují. Pomohla nám sepsat manuály a pracovat s nimi. Než jsme začali s Renatou spolupracovat, často jsme naráželi na organizační nejasnosti. Teď ale máme jasně sepsané postupy činností, které se nám už snadněji dodržují. Renata je organizačně schopná a rychle se zorientovala v našem fungování i problematice. Spolupráce byla moc příjemná i na osobní rovině. Mohu jedině doporučit.

Lenka Šilerová (Executive Director Ipsos HR & ERM, www.ipsos.com)

S Renatou jsem dennodenně spolupracovala několik let na lokálních i mezinárodních projektech a musím říct, že moc ráda. Vždycky jsem se mohla spolehnout na to, že vše bude v pořádku, včas a v maximální kvalitě. Renata je skvěle zorganizovaná, s výborným time managementem, zároveň funguje velmi dobře jako vedoucí týmu. Dokáže lidi namotivovat, zkoordinovat i ocenit jejich dobrou práci. Zároveň na sobě Renata neustále pracuje, jak profesně, tak osobnostně. Renatu a její práci vždy moc ráda doporučím.

Jana Pěkná (Online škola bytového designu a podnikání, www.janapekna.cz)

Workshop "Jak zefektivnit svou práci a získat tak čas na to důležité" byl super. Pro mě to bylo prospěšné hlavně v tom, že si musím uvědomit, na co je potřeba se soustředit a co je třeba delegovat. Dalo mi to nový impuls pracovat “na svém businessu” místo v něm. Díky tomu, že jsme se bavily konkrétně o mém podnikání, jsem měla možnost podívat se na něj novýma očima. Určitě to bylo prospěšné. Renata je velmi sympatická a celý kurz probíhal v hodně pohodové atmosféře, což se mi líbilo.

Marian Zikmund (IT)

Na kurzu "Nestíhám, potřebuji asistentku! Aneb jak předat práci v klidu a s jistotou" jsem získal cenné informace a zkušenosti z praxe, které by jinak trvalo zbytečně dlouho získat. Ideální pro vyvarování se začátečnických chyb. Doporučuji!

Lucie Bednářová (PR a sociální sítě, www.nejsmeagentura.cz)

Lektorka kurz "Nestíhám, potřebuji asistentku! Aneb jak předat práci v klidu a s jistotou" vzhledem ke komornímu počtu účastníků přizpůsobila našim potřebám a dokázala odpovědět na naše individuální dotazy. Povídání i podklady, které jsem si odnesla, mě inspirovaly ke konkrétním změnám. Věřím, že praktický přínos bude brzy vidět :)

Ing. Renata Novotná, Šimáčkova 1450/9, 170 00 Praha 7, IČO: 05963915

 .