První krok - úvodní  konzultace

Jste přetížení prací a nevíte kde ubrat? Máte tolik různých aktivit, že byste potřebovali delší den? 

Najít správný směr a udělat první krok je to nejdůležitější a také nejtěžší.

Během hodiny a půl spolu projdeme Vaše činnosti a představy. Ujasníme si, která oblast Vás nejvíce pálí a najdeme společně možná řešení.
Ta se odvíjejí od toho, co chcete a potřebujete reálně dělat. Rozvíjet firmu? Vést lidi? Více se angažovat v konkrétních zakázkách? Nebo něco jiného? Podle toho společně vybereme vhodný způsob regulace vašeho pracovního přetížení. 

Z konzultace si odnesete několik prvních kroků, které vám umožní začít. Váš start po 14 dnech telefonicky zreflektujem a společně dotáhneme.

Cena úvodní konzultace je 2.800 Kč (1,5 h konzultace + 0,5 h telefonická konzultace).


Spolupráce, která vede k cíli

Když už jste vykročili, pokračujte. Zkratky obvykle moc daleko nevedou. Chce to čas, vůli a práci. Spoustu práce.

Rozhodnete-li se pro dlouhodobou spolupráci, nenechám Vás sejít z cesty. Budu dbát na to, abyste se posouvali kupředu. Důležitý je směr a postup.
Z každého setkání si domluvíme několik kroků, které budou realistické, o kterých budete vnitřně přesvědčeni a do další konzultace je zvládnete dokončit. Každý z těchto kroků Vás posune k lepší práci i lepšímu životu. 

Na co se teď chcete zaměřit?

1) …NA SEBE - já sám/sama chci mít čas věnovat se důležitým činnostem

Postupně budeme snižovat Vaše pracovní přetížení tím, že:
  • vybereme způsoby, které jsou pro Vás vhodné
  • určíme činnosti, kterých je třeba se vzdát,
  • vymyslíme, co, komu a jak předat,
  • zautomatizujeme vybrané činnosti.
3 měsíce spolupráce - 7.800 Kč (6 h konzultací)
6 měsíců spolupráce - 14.400 Kč (12 h konzultací)

2) …NA TÝM - chci aby celý můj tým měl čas věnovat se důležitým činnostem

Práce s týmem je komplexní a vyžaduje:
  • můj vhled do činnosti firmy i jednotlivců,
  • skupinové i individuální rozhovory se členy týmu,
  • můj návrh na efektivnější využití schopností a talentů všech členů týmu,
  • diskuse nad novým rozdělením rolí,
  • zažití základních dovedností komunikace uvnitř firmy (zadávání úkolů, zpětná vazba, řešení konfliktů).
Čeká nás práce na:
  • rozdělení rolí a kompetencí v týmu,
  • nastavení firemních procesů,
  • vnitřní motivaci a zodpovědnosti každého jednotlivého člena,
  • způsobech komunikace uvnitř firmy.

3 měsíce spolupráce - 14.400 Kč (12 h konzultací)
6 měsíců spolupráce - 26.000 Kč (24 h konzultací)

Poradenství se hradí předem oproti zálohové faktuře.

Jaké jsou moje hodnoty?

Věřím, že:
  • lidé ve firmě jsou to nejcenější, co firma má
  • direktivní řízení, stejně jako "cukr a bič” brání firmě růst
  • nevěříte-li svým kolegům, nevěří oni vám
  • důvěra, zodpovědnost a prostor jsou větší motivací než peníze
  • vzájemný respekt je zásadní jak na pracovišti, tak v životě
  • pouze bezpečné a otevřené prostředí probouzí v lidech jejich největší potenciál
  • chyby děláme všichni a právě chyby nás posouvají kupředu
  • je lepší hledat řešení, než viníky a oběti
  • možné je cokoli

Pokud to vidíte podobně jako já, je velká šance, že nám bude dobře spolupracovat.


Napište mi co teď nejvíc řešíte a o jaký typ spolupráce máte zájem. Ozvu se Vám zpět.

* povinná položka
Ing. Renata Novotná, Šimáčkova 1450/9, 170 00 Praha 7, IČO: 05963915

 .